• FA
  • صفحه نخست
  • درباره ما
  • درباره ما

    about

    درباره ما

    با ما بیشتر آشنا شوید
    ماموریت و چشم انداز
    اهداف و استراتژی

    با ما بیشتر آشنا شوید

    برند مارتیا  با هدف ارائه محصولات  با کیفیت و بکارگیری تنوع در محصولات ارائه شده ، و تقدیم بهترین ها به مشتریان خود  و کسب نهایت رضایتمندی ایشان  در تاریخ  بیستم آذرماه سال 1395 افتتاح  و شروع به فعالیت در شهر نصف جهان نمود . و در مدت زمان کوتاهی توانست اعتماد بسیاری از هموطنان عزیز  را به خود جلب نماید.

    مجموعه پوشاک ماریتا در تاریخ  سی ام تیرماه 1401 نسب به افتتاح شعبه مرکزی خود در منطقه الهیه تهران اقدام نمود و با بکارگیری کادر مجرب خود آماده ارائه خدمات  به هموطنان گرامی است . ارائه پوشاک، با الیاف طبیعی و سازگار با محیط زیست ، تنوع بی باکانه درطراحی محصولات با شناخت ذائقه مشتریان ، ارائه محصولات مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا ،  استفاده از پارچه های تولید شده توسط معتبرترین برند های تولید پارچه در کشورهای انگلستان و ایتالیا، سرعت در ارائه خدمات بدلیل بکارگیری کادر حرفه ای و مجرب و وجود مشتریان وفادار ، ازمهمترین شاخصه های توانمندی  وموفقیت این مجموعه می‌باشد. معتقدیم کیفیت مقوله ای است پایان ناپذیر که براساس سطح رضایتمندی مشتریان تعریف می گردد. تلاش مجموعه مارتیا بکارگیری امکانات و توان خود جهت ارائه با کیفیت ترین و بروزترین محصولات ، با نگاه به توسعه خدمات می باشد . تا همواره شرایط جهت انطباق کامل، کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده ، با سطح رضایتمندی و سلیقه مشتریان ارجمند فراهم گردد.

    ماموریت و چشم انداز

    ماموریت برند مارتیا : ارائه تجربه متفاوت بودن، برای مشتریان برند پوشاک مارتیا

    چشم انداز:  برندی در پوشاک با سطح بالایی از نوآوری درطراحی ، تنوع در محصولات، باکیفیت و سازگار با محیط زیست

    اهداف و استراتژی

    اهداف :

    • ارائه پوشاک با بالاترین سطح تنوع در طراحی وکیفیت
    • توسعه خدمات مرتبط با فروش به مشتریان ارجمند برند مارتیا
    • توسعه جغرافیایی درگام اول در سطح کشور جهت تسهیل در دسترسی مشتریان برند و کسب مشتریان جدید
    • انتخاب فرایند مشتری مداری به عنوا ن یک اصل اساسی در فعالیت تجاری و توسعه فرهنگ سازمانی مجموع براین اساس
    • حفظ توانمندی مجموعه، با توجه به سرمایه گذاری های مرتبط با فعالیت در صنعت پوشاک
    • توجه به فروش اینترنتی از طریق گسترش فعالیت وب سایت برند مارتیا

     

    استراتژی ها :

    • تداوم وتوسعه سرمایه گذاری در تولید محصولات  با کیفیت و نوآورانه توام با شناسایی و احترام به سلیقه مشتریان و تولیدمحصولات  با الیاف طبیعی و سازگاربا محیط زیست
    • افزایش سطح خدمات پس ازفروش محصولات و سرمایه گذاری در این بخش جهت توسعه مزیت رقابتی دراین زمینه
    • توسعه فرهنگ مشتری مداری و آموزش های تکمیلی به کلیه کارکنان مجموعه جهت کسب سطح بالایی ازرضایتمندی مشتریان و افزایش سطح کیفی خدمات  وهمگام بودن آن با سطح کیفی محصولات
    • بقای هر مجموعه تجاری به عنوان مهم ترین اصل پذیرفته شده می باشد . توسعه سرمایه گذاری های مناسب در راستای افزایش سطح فعالیت در صنعت پوشاک کشوریکی از مهمترین فاکتورهای حفظ و توانمندی مجموعه درنظر گرفته شده است.
    • افزایش تعداد فروشگاه های برند مارتیا در سطح کشور جهت خدمات دهی به مشتریان ارجمندی که از اولویت های اصلی ایشان ، کیفیت ، تنوع و منحصربه فرد بودن محصول می باشد.
    • توجه به فروش اینترنتی ازطرق توسعه فعالیت در وب سایت فروشگاه اینترنتی برند مارتیا ، که این مهم شرایط را برای دسترسی سهل تر به محصولات برند مارتیا جهت مشتریان ارجمندی که بهردلیل دسترسی کمتری به محصولات وخدمات این برند دارند؛ ایجاد می نماید.

     

    gift
    تضمین پرداخت
    ارسال سریع کالا
    برگشت کالا در 7 روز
    تضمین کیفیت