• FA
  • صفحه نخست
  • درباره ما
  • درباره ما

    about

    درباره ما

    با ما بیشتر آشنا شوید
    ماموریت و چشم انداز
    اهداف و استراتژی

    با ما بیشتر آشنا شوید

    برند مارتیا با هدف ارائه محصولات با کیفیت، بکارگیری تنوع در محصولات ارائه شده و تقدیم بهترین ها به مشتریان، فعالیت حرفه ای خود را درسال 1395 با تمرکز بر پوشاک آقایان، آغاز و نسبت به افتتاح اولین شعبه خود در شهر نصف جهان اقدام نمود. این برند با کسب سطح بالایی از رضایتمندی مشتریان، توانست در مدت زمان کوتاهی،  اعتماد بسیاری از هموطنان عزیز را به خود جلب نماید.

    مجموعه ماریتا با بکارگیری کادر مجرب، آماده ارائه خدمات  به هموطنان گرامی می باشد. ارائه پوشاک با الیاف طبیعی و سازگار با محیط زیست، تنوع بی باکانه درطراحی محصولات با شناخت ذائقه مشتریان، ارائه محصولات مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا،  استفاده از پارچه های تولید شده توسط معتبرترین برندهای تولید پارچه در کشورهای انگلستان و ایتالیا، سرعت در ارائه خدمات و وجود مشتریان وفادار، ازمهمترین شاخصه های توانمندی و موفقیت این مجموعه می‌باشد. معتقدیم کیفیت مقوله ای است پایان ناپذیر که براساس سطح رضایتمندی مشتریان تعریف می‌گردد. تلاش مجموعه مارتیا بکارگیری امکانات و توان خود جهت ارائه با کیفیت ترین و بروزترین محصولات، با نگاه به توسعه خدمات می باشد، تا همواره شرایط جهت انطباق کامل، کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده ، با سطح رضایتمندی و سلیقه مشتریان ارجمند فراهم گردد.

    ماموریت و چشم انداز

    ماموریت برند مارتیا : ارائه تجربه متفاوت بودن، برای مشتریان برند پوشاک مارتیا

    چشم انداز : برندی در پوشاک با سطح بالایی از نوآوری درطراحی، تنوع در محصولات با کیفیت و سازگار با محیط زیست

    اهداف و استراتژی

    اهداف :

    • ارائه پوشاک با بالاترین سطح تنوع در طراحی و کیفیت
    • توسعه خدمات مرتبط با فروش به مشتریان ارجمند برند مارتیا
    • توسعه جغرافیایی در گام اول در سطح کشور جهت تسهیل در دسترسی مشتریان برند و کسب مشتریان جدید
    • انتخاب فرایند مشتری مداری به عنوان یک اصل اساسی در فعالیت تجاری و توسعه فرهنگ سازمانی مجموع براین اساس
    • حفظ توانمندی مجموعه، با توجه به سرمایه گذاری های مرتبط با فعالیت در صنعت پوشاک
    • توجه به فروش اینترنتی از طریق گسترش فعالیت وب سایت برند مارتیا

     

    استراتژی ها :

    • تداوم و توسعه سرمایه گذاری در تولید محصولات با کیفیت و نوآورانه توام با شناسایی و احترام به سلیقه مشتریان و تولیدمحصولات  با الیاف طبیعی و سازگار با محیط زیست
    • افزایش سطح خدمات پس ازفروش محصولات و سرمایه گذاری در این بخش جهت توسعه مزیت رقابتی در این زمینه
    • توسعه فرهنگ مشتری مداری و آموزش های تکمیلی به کلیه کارکنان مجموعه جهت کسب سطح بالایی ازرضایتمندی مشتریان و افزایش سطح کیفی خدمات و همگام بودن آن با سطح کیفی محصولات
    • بقای هر مجموعه تجاری به عنوان مهم ترین اصل پذیرفته شده می‌باشد. توسعه سرمایه گذاری های مناسب در راستای افزایش سطح فعالیت در صنعت پوشاک کشور یکی از مهمترین فاکتورهای حفظ و توانمندی مجموعه درنظر گرفته شده است.
    • افزایش تعداد فروشگاه های برند مارتیا در سطح کشور جهت خدمات دهی به مشتریان ارجمندی که اولویت های اصلی ایشان، کیفیت، تنوع و منحصربه فرد بودن محصول می باشد.
    • توجه به فروش اینترنتی از طریق توسعه فعالیت در وب سایت فروشگاه اینترنتی برند مارتیا، که این مهم شرایط را برای دسترسی آسان تر به محصولات برند مارتیا جهت مشتریان ارجمندی که به هر دلیل دسترسی کمتری به محصولات وخدمات این برند دارند؛ ایجاد می نماید.

     

    gift
    تضمین پرداخت
    ارسال سریع کالا
    برگشت کالا در 7 روز
    تضمین کیفیت